loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 299 جمعه 1392/06/15 نظرات (0)
متاسفانه امروز تصاویری در اینترنت منتشر شد که می توان گفت دلخراش بودند در سال ۲۰۱۳ انتشار این تصاویر به خصوص در پایتخت کشور بسیار عجیب و نادر می باشد....

بازدید : 295 جمعه 1392/02/27 نظرات (0)
سخنگوی سازمان آتش نشانی با تکذیب خبر شهادت یکی از امدادگران گفت: این آتش نشان برای نجات جان دختر 9 ساله ماسکش را به او داد و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

بازدید : 1974 سه شنبه 1392/02/03 نظرات (0)

tajavoz تجاوز سریالی به بیش از 10 دختر در جوانرود

      مرد جوانی که با همدستی همسرش زنان و دختران جوان را فریب داده و در باغ های اطراف جوانرود مورد آزار اذیت جنسی قرار می داد و آن هارا عریان رها می کردند دستگیر شدند….

بازدید : 414 شنبه 1392/01/31 نظرات (1)

به گزارش خبرنگار مهر، این زمین لرزه به بزرگی ۴٫۱ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین و در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داد.

احسان مرادی پژوهشگر و مهندس عمران محل ثبت این زمین لرزه را لرزه نگار حبیب آباد اصفهان دانست و به خبرنگار مهر گفت: اگرچه این زمین لرزه در حبیب آباد ثبت شده اما به احتمال زیاد منشاء اصلی آن گسل قم –زفره بوده است.

وی ساعت دقیق وقوع این زمین لرزه را بر حسب اطلاعات ارائه شده از موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،۵۲ دقیقه و ۳۳ ثانیه صبح شنبه اعلام کرد.

مرادی یکی از دلایل تکانهای شدید در اصفهان را نزدیکی کانون زمین لرزه به سطح زمین و عمق کم آن دانست و افزود: خوشبختانه مدت زمان این زمین لرزه نیز کوتاه بوده و بعید می دانم این رخداد تلفاتی داشته باشد.


الهام(ملکه الی) بازدید : 722 چهارشنبه 1392/01/21 نظرات (0)
در اقدامی عجیب که حکایت از عادی شدن برهنگی در اروپاست، هنگام بازدید مشترک ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از نمایشگاه بازرگانی هانوفر، گروهی از دختران فمینیست نیمه برهنه اوکراینی در اعتراض به محاکمه سه دختر عضو "رایوت"، به سمت آنها حمله ور شدند.

انتخاب: در اقدامی عجیب که حکایت از عادی شدن برهنگی در اروپاست، هنگام بازدید مشترک ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از نمایشگاه بازرگانی هانوفر، گروهی از دختران فمینیست نیمه برهنه اوکراینی در اعتراض به محاکمه سه دختر عضو "رایوت"، به سمت آنها حمله ور شدند.

آنها که شعار "دیکتاتور گم شو” سر می دادند، بلافاصله توسط نیروهای امنیتی مهار شدند.

حمله دختران نیمه برهنه به پوتین


این حادثه باعث شد که صدراعظم آلمان در کنفرانس مطبوعاتی خود با آقای پوتین به انتقاد از وضعیت سازمانهای غیردولتی در روسیه پرداخته و بر آزادی مطبوعات و تنوع عقاید در این کشور تاکید کند.

بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره نیز از دیگر موضوعات مورد بحث میان رهبران آلمان و روسیه بود.

ولادیمیر پوتین در این باره گفت: "پنهان نمی کنم که ما از بالا گرفتن تنش در شبه جزیره کره نگرانیم زیرا ما همسایه آنها هستیم و اگر خدایی نکرده اتفاقی بیفتد حادثه چرنوبیل در مقایسه با آن، داستان کودکانه ای بیش نخواهد بود.”

ارزش مبادلات دو کشور در سال گذشته میلادی 74 میلیارد یورو برآورد شده و آقای پوتین از خواسته خود برای افزایش این میزان به یک صد میلیارد یورو خبر داده است.

الهام(ملکه الی) بازدید : 498 چهارشنبه 1392/01/21 نظرات (0)

جزئیات و علت واقعی مرگ عسل بدیعی

روز 12 فروردین ماه بود که خبر درگذشت «عسل بدیعی» به دلیل مسمومیت دارویی در بیمارستان لقمان منتشر شد.

بلافاصله پس از انتشار این خبر، برخی سایت‌ها شروع به شایعه‌پراکنی راجع به دلیل فوت این هنرمند کردند و تلاش کردند تا مرگ «عسل بدیعی» را به گونه دیگری جلوه دهند.

در این میان «سید عزت‌الله ضرغامی» رئیس سازمان صداوسیما ضمن انتشار پیام تسلیت به خانواده مرحوم بدیعی، «سید تقی سهرابی» مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما را نیز مامور کرد که در کنار خانواده ایشان پیگیر مسائل مربوط به وی باشند.

سید تقی سهرابی که در همه موارد در ارتباط و همراه خانواده بدیعی بوده است،می‌گوید: تمام شواهد و قرائن موجود نشان می‌دهد که مطالب منتشر شده در خصوص شایعات درباره مرگ مرحوم عسل بدیعی کذب محض است.

مدیر کل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به توجه ویژه رئیس  سازمان صداوسیما به هنرمندان و دستور مکرر برای پیگیری مسائل و مشکلات آنها افزود: مرحوم بدیعی که در سال‌های فعالیت هنری خود با ایفای نقش‌های ارزش‌مدار در سریال‌های ماندگار و فیلم‌های تلویزیونی حضور موثری داشت، جایگاه ویژه‌ای مانند همه هنرمندان در رسانه ملی دارد. بنا بر این طبیعی است که وضعیت ایشان برای ما مهم باشد به نحوی که شخص رئیس سازمان برای وی پیام تسلیت دادند و صدور همین پیام در این سطح نشان روشنی از کذب بودن اخباری است که خلاف واقعیت در مورد این هنرمند در روزهای اخیر منتشر شد.

وی ادامه داد: پس از اینکه خبر بستری شدن خانم بدیعی در بیمارستان لقمان به ما داده شد، به این بیمارستان مراجعه و پیگیر موضوع شدیم که در همان بدو امر پزشکان معالج موضوع خودکشی را منتفی دانستند.

سهرابی تصریح کرد: پس از بررسی‌های کامل پزشکی مشخص شد که نخاع وی از پشت گردن دچار ضایعه شده و همین موضوع منجر به مرگ مغزی وی شده است.

وی ادامه داد: به گفته خانواده وی مرحوم بدیعی حتی سابقه قبلی بیماری قلبی هم نداشته است و روز حادثه نیز به خانواده‌اش اعلام می‌کند که حالش خوب نیست و دچار سردرد شدید و تهوع است. پس از اینکه بیماری ایشان ادامه پیدا می‌کند، از طرف خانواده به بیمارستان منتقل می‌شود که در بیمارستان اول ظاهرا تشخیص مسمومیت داده می‌شود و اعلام می‌کنند که خانم بدیعی باید به این بیمارستان منتقل شود.

سهرابی اظهارداشت: این انتقال و اعلام تشخیص‌های چندگانه که در مراحل اولیه درمان هم طبیعی است موجب بروز این شایعات شد.

وی گفت: همان‌طور که همه حاضران در مراسم تشییع دیدند، خانم بدیعی روز اول فروردین نیز متنی کاملا امیدوارانه و حاوی برنامه‌ریزی برای سال جدید نوشته بود و انتساب چنین مواردی به وی قطعا چیزی جز آزردگی روح وی را در پی نخواهد داشت.

الهام(ملکه الی) بازدید : 387 چهارشنبه 1392/01/21 نظرات (0)
۳۷ باب منزل روستائیان در یکی از روستاهای قنا بنا به دلایل نامشخصی دچار آتش‌سوزی شد که بنا به گفته اهالی این روستا «جن‌ها» عامل این آتش‌سوزی بوده‌اند.

«جن‌ها» ۳۷ منزل در جنوب استان قنا در مصر را به آتش کشیدند

۳۷ باب منزل روستائیان در یکی از روستاهای قنا بنا به دلایل نامشخصی دچار آتش‌سوزی شد که بنا به گفته اهالی این روستا «جن‌ها» عامل این آتش‌سوزی بوده‌اند.

شاهدان عینی از روستای حاج سلام در استان قنا گفتند که منازل روستائیان بدون هیچ دلیل روشنی دچار آتش‌سوزی شد و همین امر ترس و وحشت اهالی روستا را برانگیخت و آنها در تلاش برای خاموش کردن آتش به دعا و نماز در مساجد روی آوردند.

اداره امنیت قنا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ۲۵ باب منزل روستائیان دچار حریق شد و دو نفر از کشاورزان نیز زخمی شدند همچنین ۱۲ باب منزل دیگر نیز به طور کامل در آتش سوختند و همچنین بیش از ۲۵ رأس گوسفند در این آتش‌سوزی تلف شدند.



بازدید : 170 سه شنبه 1392/01/06 نظرات (0)
پلیس انگلیس اعلام کرد شواهد بدست آمده از کالبدشکافی جسد میلیاردر روسی مخالف کرملین، نشان‌دهنده آن است که وی در اثر "حلق‌آویز شدن" جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، جسد بوریس برزوفسکی، میلیاردر روسی مخالف کرملین که ۶۷ سال سن داشت و از مخالفان سرسخت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه بود، روز شنبه در دستشویی خانه‌ ویلایی‌اش در اطراف لندن پیدا شد.

در بررسی‌ها هیچ نشانه‌ای از درگیری خشونت‌آمیز علیه وی دیده نشده است. آزمایش‌های بیشتر از جمله آزمایش سم‌شناسی بر روی جسد آقای برزوفسکی در حال انجام است.

پلیس محلی انگلیس عنوان کرده تحقیقات از خانه برزوفسکی تا چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

پلیس پیشتر هم اعلام کرده بود که هیچ اثری از دخالت بیرونی در مرگ برزوفسکی پیدا نکرده است.

برزوفسکی پس از سقوط نظام کمونیستی روسیه در دهه ۱۹۹۰ و خصوصی‌سازی اموال دولتی به ثروت هنگفتی دست یافت.وی در سال ۲۰۰۰ با سرمایه کلانی از روسیه به انگلیس فرار کرد و در سال ۲۰۰۳ رسما از این کشورپناهندگی گرفت اما در سال‌های اخیر مقدار زیادی از ثروت خود را از دست داده بود.

بوریس برزوفسکی از دوستان آلکساندر لیتویننکو، مامور سابق سرویس جاسوسی KGB بود که در سال ۲۰۰۶ در اثر مسمومیت رادیواکتیو جان خود را از دست داد.وی در لندن در اثر مسمومیت با پلونیوم ۲۱۰ کشته شد.

دولت روسیه و بوریس برزوفسکی یکدیگر را به دست داشتن در مرگ لیتویننکو متهم کرده بودند.

برزوفسکی یک روز پیش از مرگش در مصاحبه ای به نشریه "فوربس" گفته بود نظرش درباره بسیاری از مسائل تغییر کرده و زندگی‌اش بی‌معنی شده و آرزو دارد به روسیه بازگردد.

به گفته یک سخنگوی کرملین، برزوفسکی به تازگی نامه‌ای به ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه نوشته و خواهان برگشت به روسیه شده بود.
بازدید : 581 سه شنبه 1391/11/17 نظرات (0)


انتخاب :در کشور مکزیک دختربچه ای ده ساله بعد از حاملگی، کودکی را بدنیا آورد و هنوز پدر این کودک مشخص نیست.

در شهر پوبیلای مکزیک و در زایشگاه این شهر، دختر بچه ای ده ساله از طریق جراحی، نوزادی به وزن یک کیلو و پانصد گرم را بدنیا آورد.

 
این نوزاد تحت مراقبت پزشکی قرار دارد و دختربچه ی ده ساله ی مادر این نوزاد هر روز برای دادن شیر بدین بچه به زایشگاه میرود.

همزمان نیز پلیس تحقیقاتی را برای یافتن پدر این بچه آغاز تا دلیل آنرا بداند که در اثر تجاوز جنسی بدین دختر بچه ی ده ساله چنین چیزی روی داده است یا خیر!

بازدید : 466 سه شنبه 1391/11/17 نظرات (0)

مسافران یکی از خطوط متروی شهر وین اتریش شاهد حضور زنی کاملا برهنه بودند که جز یک جفت پوتین چرمی چیز دیگری به تن نداشت.  مسافران هنگامی که این زن برهنه را دیدند که وارد مترو شد و در چند قدمی آنها در وسط واگن ایستاد شوکه شدند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 317
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 1,197
  • باردید دیروز : 849
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 5,879
  • بازدید ماه : 13,891
  • بازدید سال : 81,334
  • بازدید کلی : 3,674,520