loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 302 دوشنبه 1392/02/09 نظرات (0)
یک نرم افزار خوب برای مسدود کردن و جلوگیری از دریافت تماس ها و اس ام اس های ناخواسته در گوشی های آندروید می باشد.

امکانات نرم افزار Extreme Call Blocker Droid:
- گرفتن نسخه پشتیبان و بازیابی تنظیمات
- امکان مسدود کردن تماس های ناشناس، خصوصی، بی نام و شماره های موجود در لیست سیاه
- امکان مسدود سازی اس ام اس های ناشناس و موجود در لیست سیاه
- امکان مخفی کردن نرم افزار.
- نمایش دقیق شماره های بلاک شده و زمان تماس آنها
- قابلیت زمان بندی نرم افزار

- و …

دانلود در ادامه...

بازدید : 371 سه شنبه 1392/02/03 نظرات (0)

دانلود نسخه جدید مرورگر سریع Opera Mini web browser v7.5.2 آندروید

Opera Mini web browser مرورگر سریع و قدرتمندی است که نسخه جدید آن برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این نرم افزار از سرورهای اپرا برای فشرده سازی صفحات وب و بارگذاری سریعتر آنها استفاده می کند. بدین طریق می توانید در هزینه شارژ ماهیانه خود بکاهید. فیس بوک ، گوگل و یاهو را بسیار سریعتر از گذشته توسط Opera Mini  مرور خواهید کرد.

 

امکانات Opera Mini web browser :
-    رابط کاربری جدید با ظاهر کاملا مدرن و ساده
-    قابلیت Pinch برای بزرگنمایی و جا به جایی روان صفحات وب
-    همگام سازی بوکمارک ها ، Speed Dial و … با کامپیوتر و دیگر دستگاه ها از طریق Opera Link
-    پشتیبانی از توییتر و فیس بوک به صورت داخلی و به اشتراک گذاری ساده محتوای وب با دیگران
-    برنامه ها و بازی های رایگان قابل دانلود از فروشگاه Opera Mobile و از طریق Speed Dial این مرورگر
-    قابلیت جلوگیری از بارگذاری عکس ها، نمایش عکس ها با کیفیت متوسط یا عالی
-    تاریخچه آدرس ها مرور شده قدرتمند و قابلیت حذف آنها
-    و ….

الهام(ملکه الی) بازدید : 727 دوشنبه 1392/01/12 نظرات (0)

memimprovemaster[www.mihandownload.com].jpg
آیا تا به حال به فکر بهینه سازی رم خود و مدیریت آن بوده اید؟ شاید این را ندانید اما این نرم افزار با ترفندهایی می تواند سرعت سیستم شما را چندین برابر کند. در هنگام کار شما با ویندوز اطلاعات از روی هارد دیسک (حافظه داخلی) وارد Ram(یا همان رم دیسک) می شود و سپس به قلب سیستم یعنی CPU منتقل شده و پردازش می گردد. پس در این بین فضایی را که یک رم میتواند در یک لحظه در خود بگنجاند بسیار مهم واقع می شود. امروز میهن دانلود میخواهد نرم افزاری بسیار مفید در این زمینه را به شما معرفی کند. Memory Improve Master نرم افزاری  بی همتا در زمینه بهینه سازی و مدیریت حافظه RAM سیستم شما می باشد . این نرم افزار از ابزار و Option های بسیار زیادی بهره می برد كه همگی به مدیریت بهینه سیستم بسیار كمك می كند. یكی از ابزارهای فوق العاده این نرم افزار Comperess می باشد كه به كمك ان می توانید حافظه رم سیستم خود را كه توسط برنامه های درحال اجرا اشغال شده است را فشرده كرده و فضای بیشتری برای اجرای برنامه های جدید ایجاد كنید . همچنین با استفاده از گزینه Free Recommend می توانید از وضعیت لحظه به لحظه قطعات سخت افزاری سیستم خود باخبر شوید.
در پنچره Memory Optimization نیز گزینه های زیادی جهت بهینه سازی حافظه رم سیستم شما وجود دارد از جمله میزان فشرده سازی فضای اشغال شده، زمان اتوماتیك جهت انجام فشره سازی، میزان حافظه در دسترس مجازی، زمان تنظیمی جهت خالی كردن مموری، آزاد سازی میزان كاركرد سی پی یو و....
همچنین در سر برگ های Smart Optimization , System Tuneup , Process Management می توانید به مدیریت بهینه سازی هوشمند توسط نرم افزار ، مدیریت حافظه سیستم در هنگام راه اندازی ، و مدیریت برنامه ها و فایلهای در حال اجرای سیستم بپردازید . نكته متمایز كننده این نرم افزار در مقایسه با نرم افزارهای مشابه وجود تنظیمات حرفه ای و كاربردی جهت بهینه سازی سیستم شما و افزایش واقعی سرعت كامپیوتر می باشد.

از جمله قابلیت های كلیدی نرم افزار:

- فشرده سازی اطلاعات RAM
- بهینه سازی حافظه RAM سیستم
- جلوگیری از كرش سیستم به صورت مكرر
- ازاد سازی بی درنگ رم كامپیوتر در مواقع حساس
- اجرای نرم افزار در بك گراند و بهینه سازی اتوماتیك
- مدیریت برنامه های در حال اجرا كه سبب كندی كامپیوتر می شود
- نمایش میزان كاركرد سی پی یو، رم ،‌هارد دیسك به صورت گراف و درصد
- بهینه سازی رم سیستم به صورت اتوماتیك در بازهای زمانی مشخص شده
- نمایش برنامه های در حال اجرا و میزان فضای اشغال شده مموری به صورت تفضیلی
- مدیریت میزان اشغال شده حافظه سیستم و فشرده سازی ان جهت اجرای برنامه های جدید
ادامه مطلب...

بازدید : 265 شنبه 1392/01/10 نظرات (0)

WebcamMax نرم افزار کاربردی برای آنهایی است که تماس های تصویری را از طریق وب کم کامپیوتر خودشان انجام میدهند. این نرم افزار دارای صدها افکت زیبا و انیمیشن هایی است که میتواند هنگام چت ضمن اینکه محیط شادی را پدید اورد ، گاهی باعث تعجب و ترس طرف مقابل نیز گردد! به هرحال نرم افزار بیشتر جنبه تفریحی دارد ولی با داشتن قابلیت های مانند ضبط کردن ویدیو چت و همچنین ایجاد وب کم مجازی و در نتیجه امکان اینکه بتوانید برای طرف مقابل ویدیوهای دلخواه را پخش کنید و بدون داشتن وب کم به چت ویدیویی بپردازید را عملی میکند. در امکانات این نرم افزار وجود افکت های تصویری بسیار حائز اهمیت است و میتوان هنگام چت برای مثال قاب برای تصویر گذاشت یا تصویر را سیاه و سفید کرد و صدها نوع افکت دیگر. همچنین نرم افزار دارای انیمیشن هایی است که میتواند باعث زیبایی شوند ، مثلا میتوان دستور داد که پروانه ای در میان تصویر به پرواز در آید! امکانات دیگری نظیر نوشتن متن روی ویدیو در حال ارسال نیز جالب و کارامد است. در پایان باید ذکر است که این نرم افزار با  Windows Live Messenger, Skype, Yahoo Messenger, ICQ, Paltalk, Camfrog, YouTube, Ustream, JustinTV و… سازگاری دارد.

 

webcammax ایجاد وبکم مجازی و افکت گذاری WebcamMax 7.6.7.8

 

 

بازدید : 182 شنبه 1392/01/10 نظرات (0)

phpDesigner که از واسط کاربری بسیار ساده ای بهره می برد قادر است تا با خطایابی املای لغات و دستور ها کار کدنویسی را فوق العاده آسان سازد. اجرای مستقیم کدها و اسکریپت ها هم نقش مهمی را در مشاهده لحظه به لحظه تغییرات ایجاد شده در اسکریپت ها ایفا می کند. تکمیلگر کدها سرعت کاربران را بالا خواهد برد ، این قابلیت که امروزه در بسیاری از نرم افزارهای کدنویسی به چشم می خورد به این صورت است که وقتی کاربر ابتدای یک دستور را تایپ می کند نرم افزار به صورت هوشمند دستور را شناسایی کرده و در صورت خواست کاربر آن را به کدها اضافه می کند. phpDesigner این قابلیت مهم را در خوی جای داده تا کاربران به سادگی به کدنویسی بپردازند. سازگاری با جدیدترین فریم ورک ها برای PHP و Java- یکی دیگر از قابلیت های جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را تشکیل می دهد.

 

phpDesigner اسکریپت نویسی تحت PHP توسط phpDesigner v8.0.0.145

 

بازدید : 172 شنبه 1392/01/10 نظرات (0)


ویژوال استدیو نام مجموعهٔ (Suite) برنامه‌نویسی شرکت مایکروسافت است که دارای چند زبان برنامه‌نویسی است. این مجموعه ویژوال سی و ویژوال بیسیک و ویژوال فاکس‌پرو و چند ابزار دیگر را درون خود جای داده‌است. البته در نسخه های جدید دیگر اثری از ویژوال فکس پرو دیده نمی شود.نرم‌افزار Visual Studio، نرم‌افزاری توسعه یافته برای برنامه نویسان کامپیوتر است که توسط شرکت نرم‌افزاری MicroSoft تولید شده است . تمرکز اصلی این نرم‌افزار از اولین نسخه‌های آن تا کنون بر روی خصوصیت IDE بودن آن است که به برنامه نویس اجازه می‌دهد تا برنامه‌های کاربردی مستقل، وب‌گاه، برنامه‌های کاربردی وب و یا سرویس‌های وب را که بر روی تعدادی از PlatForm‌های پشتیبانی شده توسط Microsoft .NET Framework ( البته برای تمام نسخه‌های بعد از ویژوال استودیو ۶ ) همچنین Platform هایی مانند Microsoft Windows servers and workstations, PocketPC Smartphones و World Wide Web browsers اجرا می‌شوند را براحتی ایجاد نماید . از جمله قابلیت های اضافه شده که در آخرین ویرایش ارائه شده است می توان به Silverlight اشاره کرد که یک Web Application framework بسیار پیشرفته جهت توسعه نرم افزارهای کاربردی تحت وب می باشد.

 

Microsoft Visual Studio برنامه نويسي حرفه اي با Microsoft Visual Studio Ultimate 2012


بازدید : 234 سه شنبه 1392/01/06 نظرات (0)

دانلود برنامه گفتگو با ربات هوشمند SimSimi 5.5

 

SimSimi  یک برنامه جالب و متفاوت می باشد که حتما شما را شگفت زده خواهد کرد! با نصب این برنامه قادر خواهید بود یک ربات هوشمند را در گوشی یا تبلت اندروید خود داشته باشید که از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردار است و می تواند به تمام سوال هایی که شما از او می پرسید جواب دهد ، همچنین می توانید با او در مورد موضوعات مختلف گفتگو کنید و نظر او را بشنوید. سرعت پاسخ این ربات بسیار بالا می باشد همچنین امکان تلفظ کلمات نیز در این برنامه فرآهم شده است. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این برنامه فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید!


بازدید : 378 سه شنبه 1392/01/06 نظرات (0)

b15

امروزه در دنيا راهكارهاي فراواني براي مبارزه با فراموشي مطرح مي شود و هر راهكار بسته به قدرت خود تا حدي پاسخگوست . اما از ميان اين راه حل ها ، پيشنهاد دكتر سباستين لايتنر و جعبه ي يادگيري او جايگاهي خاص دارد اين روانشناس آلماني توانست راهي براي وارد كردن اطلاعات از حافظه كوتاه مدت به حافظه بلند مدت پيدا كند .روش دكتر لايتنر بسيار ساده است او اعتقاد داشت كه سه امر در فرستادن اطلاعات از حافظه ي كوتاه مدت به حافظه ي بلند مدت نقش اساسي دارد 1. تعداد تكرارها 2. زمان بين تكرارها 3. تمركز دقيق بر روي واحد هاي اطلاعاتي كه سخت تر به حافظه سپرده مي شوند. B15 اين سه مرحله را به طور كامل مديريت مي كند . بعد از مدتي كار با B15 احساس مي كنيد كه تاكنون از قدرت حافظه خود كاملا ناآگاه بوده ايد و از قدرت پنهان در وجودتان شگفت زده خواهيد شد.

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 286
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 839
  • باردید دیروز : 849
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 5,521
  • بازدید ماه : 13,533
  • بازدید سال : 80,976
  • بازدید کلی : 3,674,162