loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
علی بازدید : 340 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)
  

دیشب با داداشم نشستیم پای هندونه
جاتون خالی با قاشق تماممغزش رو تراشیدیم و خوردیم
بابام از اونور داد میزنه میگه : یه ذره هندونه بزارید بمونه روی اون پوست
تا رومون بشه بزاریمش دم در ! اینجوری مردم فک میکنن بز داریم تو خونه :|........

علی بازدید : 365 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)
در زمانی که دنیا در تاریکی کامل به سر می برد فقط و فقط نیرومند ترین قهرمانان می توانند دنیا را نجات دهند . در حالت تک نفره یا Single player این بازی وظیفه شما پایداری در مقابل شیطان می باشد . در حالت مولتی پلیر بازی نیز می توانید با حداکثر ۷ نفر از دوستان خود به بازی بپردزید . هیولا های شیطانی تشنه به خون شما می باشند پس هنگام مبارزه با آن ها تمام تلاش خود را بکنید . در این بازی حتی ۱ لحظه نباید شمشیر خود را از دست دهید ، زیرا در هر مکان خطری شما را تهدید می کند .

علی بازدید : 365 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)
علی بازدید : 814 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)

علی بازدید : 347 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)
تایتان ها دوباره می سوزند ! برنده جایزه آتش نشانی باشید و یک ماجراجویی جدید با مراحل چالش برانگیز را شروع کنید ! در آینده ای نه چندان دور زباله فضایی که در حال سوختن است و با سرعت زیادی حرکت می کند با زمین برخورد خواهد کرد ، محل این برخورد دقیقا سراسر جزایر زیبای تایتان می باشد ! تمامی روستاها و مردم بی گناه تایتان همه خواهند سوخت ! حال برای جلوگیری از این فاجعه بزرگ به کمک شما نیاز داریم ! باید با استفاده از کنترل آب آتش را خاموش کنید ، اما برای این کار باید پازل های گوناگونی را حل نمایید تا آب جریان یابد . بازی دارای مراحل زیبایی می باشد که بدون شک شما را به چالش می کشد !

علی بازدید : 352 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)

علی بازدید : 375 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)
Zombie Highway یک بازی زیبا و اکشن و می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! در این بازی زیبا باید به هر طریقی که میتوانید از شر زامبی ها خلاص شوید! در هر مرحله از بازی ماشین های مختلفی به شما داده می شود که باید از جاده های مختلف عبور کنید و زامبی ها را زیر بگیرید!
شما می توانید با انجام ماموریت های خواسته شده تفنگ های مختلفی را آزاد کنید که بسیار جذاب می باشند .

علی بازدید : 374 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)

علی بازدید : 365 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)
گاهی پیش میاد که به هر دلیلی، نمی‌تونیم به‌خوبی استراحت کنیم و کلی طول می‌کشه تا خواب به چشم‌هامون بیاد. اپ امروز می‌تونه کمکی باشه برای اون‌هایی که شب‌ها راحت خواب‌شون نمی‌بره.....

علی بازدید : 277 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)

یکی از بدترین اتفاقا برای کسی که چند ساعت وقت گذاشته و آشپزی کرده، اینه که کسی غذاش رو دوست نداشته باشه و نخوردش. این بلا رو ما بارها سر مادرامون آوردیم. به هر حال همه آدما همه غذاها رو دوست ندارن. اگه هر کسی ۴ نوع غذا رو دوست نداشته باشه، تو یه خانواده ۴ نفری ۱۶ جور غذا باید پخته نشه. حالا اگه غذای محبوب من، غذایی باشه که برادرم اگه سرش بره نمی‌خوره چی؟ باید از مادرم انتظار داشته باشم که هر روز چند جور غذا بپزه؟
طبق معمول خاله سیمین یه ترفند آسون بلده که با استفاده از اون همه غذای محبوب‌شون رو می‌خورن و سیر و خوشحال از سر میز بلند می‌شن. خاله سیمین نوشته: اگه قصد دارید یکی از روزهای هفته مثلا ماکارونی درست کنید و یکی از اعضای خانواده این غذا رو دوست نداره، روز قبل غذایی درست کنید که همه اونو دوست داشته باشن. مخصوصا غذایی بپزید که به سلیقه اونی که ماکارونی دوست نداره نزدیک‌تر باشه . از این غذا کمی بیشتر از معمول درست کنید که برای فردا هم باقی بمونه. حالا با خیال راحت ماکارونی درست کنید. مطمئن باشید اونی هم که ماکارونی دوست نداره چون تازه است اونو می‌خوره، اما اگه نخورد شما برگ آس رو می‌کنید و دیگه هیچ گرسنه اخمویی سر میز ندارید.


علی بازدید : 253 پنجشنبه 1392/04/20 نظرات (0)

خورشید با همه نور و انرژی‌اش شروع کرده به تابیدن و منتظرمونه تا سوار موج‌های گرم و پر از زندگی اون بشیم. به روی خورشید، به روی هر زندگی‌ای که جواب سلام خورشید رو داده و بیدار شده بخند. به همه آدما، درختا، پرنده‌ها و به هوایی که هست تا ما باشیم، لبخند بزن. یادت باشه امروز یه روز از زندگی توئه که دیگه هیچ وقت تکرار نمی‌شه، پس تا می‌تونی شاد باش.
این هدیه امروز ماست تا تو رو برای یه روز خوب همراهی کنیم. حسی که از این تصویر گرفتی رو تا شب همراه خودت نگه دار و به اطرافیان‌ات منتقل کن. امروز یک دفتر برای خودتون بخرید یا یک فلدر توی کامپیوترتون درست کنید. هر شب قسمت های خوب و بد روزتون رو بنویسید.

صبح بخیر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 320
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 1,227
  • باردید دیروز : 849
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 5,909
  • بازدید ماه : 13,921
  • بازدید سال : 81,364
  • بازدید کلی : 3,674,550