loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 13851 یکشنبه 1392/01/04 نظرات (2)
یارمه یار یار یارم داره یار یار
یارمه یار یار یارم داره یار یار
دلکم دلبرکم دلبر بانمکم
چی آوردی سرکمو شکستی بالو پرکم
منیکه شاپرکم توی عاشقا تکم
چی شده که عشقمو گذاشتی پای کلکم
یارمه یار یار یارم داره یار یار
یارمه یار یار یارم داره یار یار
دلکم دلبرکم دلبر بانمکم
چی آوردی سرکمو شکستی بالو پرکم
منیکه شاپرکم توی عاشقا تکم
چی شده که عشقمو گذاشتی پای کلکم
یارمه یار یار یارم داره یار یار
یارمه یار یار یارم داره یار یار
وقتی میبردی دلم میگفتی از عشق بریم
چش تو بمن نگفت که عاشق دیگری ام
هرچی میگفتی بمن برام مثل یه قصه بود
قصه ی بره و گرگ پردرد پرغصه بود
تو میخوای سرسری از عشق من بگذری
اخه عاشق نبودی از عاشقی بیخبری
دلکم دلبرکم دلبر بانمکم
چی آوردی سرکمو شکستی بالو پرکم
یارمه یار یار یارم داره یار یار
یارمه یار یار یارم داره یار یار
دلکم دلبرکم دلبر بانمکم
چی آوردی سرکمو شکستی بالو پرکم
منیکه شاپرکم توی عاشقا تکم
چی شده که عشقمو گذاشتی پای کلکم
یارمه یار یار یارم داره یار یار
یارمه یار یار یارم داره یار یار
وقتی میبردی دلم میگفتی از عشق بریم
چش تو بمن نگفت که عاشق دیگری ام
هرچی میگفتی بمن برام مثل یه قصه بود
قصه ی بره و گرگ پردرد پرغصه بود
تو میخوای سرسری از عشق من بگذری
اخه عاشق نبودی از عاشقی بیخبری
دلکم دلبرکم دلبر بانمکم
چی آوردی سرکمو شکستی بالو پرکم
منیکه شاپرکم توی عاشقا تکم
چی شده که عشقمو گذاشتی پای کلکم
یارمه یار یار یارم داره یار یار
یارمه یار یار یارم داره یار یار
                                                                           

*****************
دانلود آهنگ قدیمی و شاد از شهره  ,  شهرام صولتی  به نام پنجره ها رو وا کن

  پنجره ها رو وا کن

عشقو بیار تو خونه
تا که قناری عشق
بخونه عاشقونه
غما رو رها کن
به فردا نگاه کن
عشقو صدا کن
عشقو صدا کن
پنجره ها رو وا کن
تا که بتابه خورشید
تا بزنه جوونه
گلای سرخ امید
غما رو رها کن
به فردا نگاه کن
عشقو صدا کن
عشقو صدا کن
سپیده سر زده از پس کوه بلند
تو مثل شقایق به روی دنیا بخند
عمر دو روزه ی ما ارزش غم نداره
باخته کسی که هر روز غم روی غم می ذاره
به شادی چلچله اومد رو سقف ایوون
خوش خبر قاصدک اومد دوباره مهمون
عمر دو روزه ی ما ارزش غم نداره
باخته کسی که هر روز غم روی غم می ذاره
پنجره ها رو وا کن
عشقو بیار تو خونه
تا که قناری عشق
بخونه عاشقونه
غما رو رها کن
به فردا نگاه کن
عشقو صدا کن
عشقو صدا کن
ای تو چشمات رنگ بهاره
بودن با تو عمر دوباره
معنی هستی توی نگاته
زندگی بی عشق فایده نداره
وقتی یه دونه گندم میشه هزار تا دونه
وقتی رو شاخه ی عشق پر شده از جوونه
وقتی خدای عالم عاشق عاشقونه
وقتی پرستو با عشق می سازه آشیونه
می سازه آشیونه
پنجره ها رو وا کن
عشقو بیار تو خونه
تا که قناری عشق
بخونه عاشقونه
غما رو رها کن
به فردا نگاه کن
عشقو صدا کن
عشقو صدا کن


*****************
لیلا فروهر اهنگ قدیمی و شاد  اسیره
عشقم رو با تو دیگه قسمت نمی کنم من
به اون دل سیاهت عادت نمی کنم من
عادت نمی کنم من
تو آب چشمه شستم عشق قدیمیم رو
گرفتم از تو بردم قلب صمیمیم رو
قلب صمیمیم رو
عاشق شدم دوباره دردمو کردم چاره
بود و نبودت انگار فرقی برام نداره
آخ قربون برم خدا رو خدای عاشقا رو
رفتی و برد از این دل درد گذشته ها رو
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره
حرفای قشنگت اصلا" توی گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره
دیدمت نگاهت عاشقانه بود
از گذشته ها برام نشانه بود
شعر غمگین سلام تو برام
قصه کهنه یک ترانه بود
سلامتو شنیدم نگاه عشقو دیدم
اما دلم نلرزید انگار تو رو ندیدم
سلامتو شنیدم نگاه عشقو دیدم
اما دلم نلرزید انگار تو رو ندیدم
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره
حرفای قشنگت اصلا" توی گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره

دیدمت نگاهت عاشقانه بود
از گذشته ها برام نشانه بود
شعر غمگین سلام تو برام
قصه کهنه یک ترانه بود
سلامتو شنیدم نگاه عشقو دیدم
اما دلم نلرزید انگار تو رو ندیدم
سلامتو شنیدم نگاه عشقو دیدم
اما دلم نلرزید انگار تو رو ندیدم
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره
حرفای قشنگت اصلا" توی گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره
دیر اومدی خیلی دیره جای دیگه دل اسیره
حرفای قشنگت اصلا" توی گوش دل نمیره
توی گوش دل نمیره

***************************

متن آهنگ یاس افغان از شاهرخ پیشنهاد میدم از دستش ندید

باز خرابه دو تا چشم دل من
چه عزيزه نازنين مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه
عطر ياسه چاره ي مشکل من
باغچه از عطر تو گلخونه شده
دل اسير ياس دردونه شده
قسمت تو سحرو قصه و راز
قسمت من دل ديوونه شده
قسمت من دل ديوونه شده
باز خرابه دو تا چشم دل من
چه عزيزه نازنين مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه
عطر ياسه چاره ي مشکل من
اگه چشمات بذاره،شب نميذاره
واسه شب دلخوشيام تب نميذاره
دشت پاييزي رو مرکب نمي ذاره
از تو ميخونمو باز لب نمي ذاره
از تو ميخونمو باز لب نمي ذاره
باز خرابه دو تا چشم دل من
چه عزيزه نازنين مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه
عطر ياسه چاره ي مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه
عطر ياسه چاره ي مشکل من
باغچه از عطر تو گلخونه شده
دل اسير ياس دردونه شده
قسمت تو سحرو قصه و راز
قسمت من دل ديوونه شده
قسمت من دل ديوونه شده
باز خرابه دو تا چشم دل من
چه عزيزه نازنين مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه
عطر ياسه چاره ي مشکل من
اگه چشمات بذاره،شب نميذاره
واسه شب دلخوشيام تب نميذاره
دشت پاييزي رو مرکب نمي ذاره
از تو ميخونمو باز لب نمي ذاره
از تو ميخونمو باز لب نمي ذاره
باز خرابه دو تا چشم دل من
چه عزيزه نازنين مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه
عطر ياسه چاره ي مشکل من
ياس افغانه و دل برده ديگه عطر ياسه چاره ي مشکل من

**************
گروره سیلوئیت اهنگ خوابم یا بیدار
عکس مورد نظر پیدا نکردم
************


افسانه اهنگ عشق کولی حتما دانلود کنید
عکس مورد نظر پیدا نکردم

منم یه دختر کولی هم قبیله لیلی عشقو دوست دارم خیلی
******************
اهنگ شاد و قدیمی اگه بودی از نوش افرین
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 1,286
  • باردید دیروز : 849
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 5,968
  • بازدید ماه : 13,980
  • بازدید سال : 81,423
  • بازدید کلی : 3,674,609