loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 428 پنجشنبه 1394/01/20 نظرات (0)

مــادرم فـرشــــــتــه است ..

ولی …

هیچوقت ندیدم پرواز کند …

زیرا به پایش …

مـــن را بسته بود …

بــرادرم را…

و همه ی

زندگیش را …

معذرت میخواهم نیوتون …!

راز جاذبه،

مــــــادر

من است!

معذرت میخواهم ادیسون!

چرا که “مــــــادر” من اولین چراغ زندگی من است!

معذرت میخواهم انیشتین!

فرمولهای تو از توضیح “مــــــادر” من عاجزند!

رومئو!

همه راه ها به عشق “مــــــادر” من ختم میشود …!

مــــــادر من ،

عــــــشــــق من است…

میترسم برای ماندن در کنارم از بهشت به جهنم بیاید …

مــــــادرســـت دیگر …


کودک که بودم وقتی زمین میخوردم مادرم مرا می بوسید!
تمام دردهایم از یادم میرفت
دیروز زمین خوردم ، دردم نیامد . . .
به جایش تمام بوسه های مادرم به یادم آمد!


اون عزیزی ک تو دنیا یار من بود یاورم بود

نازنینم نازنینم اون فرشته مادرم بود. روزت مبارک ای مظهر عشق


مادرم:پاکی قدومش،صفای وجودش،سنگینی

سکوتش،نجابت غرورش،بازمزمه کلامش در جذبه محراب

گستره وسیع جنت بودو من فقط مادر میخواندمش...


اون عزیزی ک تو دنیا یار من بود یاورم بود

نازنینم نازنینم اون فرشته مادرم بود. روزت مبارک ای مظهر عشق..


مادرم:پاکی قدومش،صفای وجودش،سنگینی

سکوتش،نجابت غرورش،بازمزمه کلامش در جذبه محراب

گستره وسیع جنت بودو من فقط مادر میخواندمش..


واحد اندازه گیری دلشوره ی مادرها:
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
آیت الکرسی برثانیه!!


مادر مانند نخ تسبیح است…
زیر دانه های تسبیح معلوم نمیشود ولی اگر نباشد تمام دانه ها پخش خواهند شد…


به جرم اینکه بهشت زیر پایشان است دنیا را برایشان جهنم کردند…
.

.
به سلامتی همه مادرها

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 977
  • باردید دیروز : 849
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 5,659
  • بازدید ماه : 13,671
  • بازدید سال : 81,114
  • بازدید کلی : 3,674,300