loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 22243 جمعه 1392/01/23 نظرات (1)

دوبلر سمر

بقیه در ادامه مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نوا در تاریخ 1393/04/23 و 20:50 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیزم روزتون بخیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من خیلی دوبلر (صداپیشه) های زحمت کش ماهواره مثل فارسی 1 و جم تیوی و.................................... رودوستدارمشکلک میدونم که چقدر دارن سعی و تلاش می کنن تا مردم بهشون نگن بدصدا باور کنید از خودم در نمیارم تعداد کمی از فامیلامون به اونایی که عاشق ماهوره هستن همش می گن اینا چیه نگاه می کنید نه سریال وفیلم هاشون اخلاقی و با ادبانه است نه دوبلور های بدرد بخور و خوش صدایی دارن. ولی به نظر من و خیلی های دیگه اونا خیلی عالی هستن دمشون گرم واقعا دارن از دل وجون مایه میذارن و تلاش می کنن البته فکر کنم یکمی فیلم ها وسریالاشون سانسور داره. درست حدس زدم؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بگذریم......... من نمیدونم چرا دوبلورها سریال لاله_ شمیم_ بوسه.عشق_ واز همه مهمتر حریم سلطان رو نصفه کاره ول کردن بعدا هم که گفتن دوبلورهاش دستگیر شدن حشکلک حالا من واقعیتش نمیدونم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ولی اگه واقعا دستگیر شدن ایشاالله هرچه زودتر ازاد بشن. بعد از پخش فصل 2 لاله دوبلور های جدیدش رو نشون دادن و معرفی کردن. همین طور بعداز پخش کوزه ی_گونه ی دوبلورهاش رو نشون دادن من با خودم گفتم کاش دوبلورهای عشق ممنوع و ایزل رو هم نشون میدادن مگه چیزی ازشون کم می شد. الان که سمر رو دیدم نمیدونید چقدر خوشحال شدمشکلک سمر خانم معذرت می خوام اسم اصلی شما رو نمیدونم اگه یک روزی مطلب من روخوندین من شما و همکار ها یا بهتر بگم دوستانتون رو خیلی دوستدارم و برای همتون ارزوی موفقیت می کنم ایشالله وقتی ازاد شدید برگردید به همون جم تیوی اگرهم اصلا دستگیر نشدید بازم لطفا برگردید دلمون براتون تنگ شده


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 307
  • بازدید امروز : 1,128
  • باردید دیروز : 849
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 5,810
  • بازدید ماه : 13,822
  • بازدید سال : 81,265
  • بازدید کلی : 3,674,451