loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 230 سه شنبه 1391/11/17 نظرات (0)

مهران احمدی این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «پایتخت ۲» به کارگردانی سیروس مقدم است. او در این سریال نقش بهبود، داماد خانواده را بازی می‌کند. احمدی معتقد است کیفیت سریال «پایتخت ۲» به مراتب بهتر از سری اول آن است؛ با او درباره حضورش در این سریال و دیگر کارهایش به گفت‌وگو نشستیم.

در سال‌های اخیر شما را در نقش‌های متفاوت دیده‌ایم. از چگونگی انتخاب این نقش‌ها برایمان بگویید؟

این خصوصیت در ذات بازیگری است. در سال‌هایی که من در این حرفه مشغول هستم، تعریف دیگری جز این برای بازیگری پیدا نکرده‌ام. بازیگر کسی است که توانایی ایفای نقش‌های متفاوت را داشته باشد که قابل باور هم برای مخاطبان باشد.

با این تعریف کار شما به عنوان بازیگر سخت خواهد بود.

در زمان پیش تولید می‌کوشم خودم را کاملا با شخصیتی که قرار است بازی کنم، نزدیک کنم و تمرین زیادی می‌کنم تا نقش کاملاً با من عجین شود.

احمدی: «پایتخت 2» به مراتب با کیفیت‌تر است

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 401
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 879
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,312
  • بازدید ماه : 14,216
  • بازدید سال : 124,108
  • بازدید کلی : 3,717,294