loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
الهام(ملکه الی) بازدید : 746 چهارشنبه 1392/01/14 نظرات (0)

دامنه رایگان گ

بهترین دومین رایگان co.cc

همراه با تظیمات DNS

 

  تهیه ی دامنه
دامنه » همونطور که قبل گفتم آدرس ها درون سرور همچین جالب نیستند . برای همین دامنه ها آنها رو زیبا تر میکنن و به صورت فعلی در میارن . مثلا www.yourname.com و تهیه ی دامنه ها هم باید از شرکت های هاستینگ مثلا شرکت خود ما یا شرکت های دیگه تهیه کنید یا اینکه از دامین های رایگان استفاده کنید مثل Co.Cc

تهیه ی دامنه ی رایگان » برای دامنه ی رایگان ابتدا به سایت .Co.CC برید . این نوع دامنه دارای DNS بوده و دیگه به هیچ وجح بهش ساب دامنه نمیگن ( مثل Coo.ir , Sub.ir , Dom.ir ... ).
ابتدا اینجا کلیک کنید . بعد بر روی Create an account now کلیک کنید . فرمی میاد که باید پر بشه


اگر فرمی که پر کردید بی ایراد باشه به بخش بعدی میرید

 

 

همونطور که عکس راهنمایی می کنه ادامه می دیم

 

 

 

همونطور که در عکس بالا پیداست باید دامین خودتون رو چک کنید ببینید موجود هست یا نه اگر موجود باشه اینگونه می شود :

 

 

و بعد

 

 

و بعد

 

 

 

اینجا باید توضیحی بدم که به تازگی سیستمی شرکت Co.CC ارائه داده که در پست بعدی کامل توضیح میدم ! فقط بگم بخش اول که می بینید قرمز کردم برای کنترل دی ان اس هست و قسمت دوم برای فروشگاه هست ( سورپرایز جدید ! اولین کسی هستم که این محصول رو در کل سایت های فارسی زبان معرفی میکنم )

 

 

 

خب در این قسمت باید DNS های هاستتون رو وارد کنید که خب چون شما فعلا از هاست های رایگان سی من طبق آموزشم استفاده میکنید همینایی که وارد کردم رو وارد کنید
 

 

ns1.yourname.com                         
ns2.yourname.com

 

 

 

تا اینجا ما یه دامین کامل ثبت کردیم !! من به شما تبریک می گم


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 445
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 2,878
  • بازدید ماه : 13,782
  • بازدید سال : 123,674
  • بازدید کلی : 3,716,860