loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
بازدید : 333 سه شنبه 1392/02/10 نظرات (0)

تقدیم به همه مادران بی ادعای ایران زمین

فرشـــــــــــــــــــــــته تنها

مـــــــــــــــــــــــــــــــادرم

هر وقت من در سایه عابران

آتش خورده وتنها می ماندم

تو را می دیدم که بی ادعا

باز سایه بان من دلشکسته می شدی

اگر مرا هم دربند تاریکی ها می دیدی

این تو بودی که بی صدا در شب دیدگانم

 راه ستاره ها را نشانم می دادی

یا آن روزهایی که بیزار از بودن می شدم

محبت تو می آمد و با لطافت؛

روح زندگی را دوباره در تن من می دمید

و من را باز گرفتار محبتی می کرد

که اگر بخواهم دوباره احساسش کنم

باید آرزوی زندگی دوباره داشته باشم

درون تورا نمی دانم که قلبت تنها من را در خود جا داده یا نه؛

اما این را می دانم که دریای محبتت در چشم من پایانی ندارد

امروز در تنهایی هایم

از خدا میخواهم تو را که،پایان زیبایی های منی را؛

تا ابد از چشمانم نگیرد

که تو تنها دلیل ماندم بر نقش روزگار هستی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 160
  • بازدید امروز : 459
  • باردید دیروز : 369
  • گوگل امروز : 17
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 828
  • بازدید ماه : 7,754
  • بازدید سال : 117,646
  • بازدید کلی : 3,710,832