loading...
☀☀☀☀تنهایی☀☀☀☀
آخرین ارسال های انجمن
الهام(ملکه الی) بازدید : 1763 دوشنبه 1392/01/19 نظرات (1)

   هر کسی می تواند با شما لبخند بزند

هر کسی می تواند با تو گریه کند


اما کسی که تو را دوست دارد


وقتی اشک در چشمان شماست ، میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند . . .

 


                



برای بعضـــی دردها نه میتوان گریــــــه کــرد...

نه میتوان فریاد زد

برای بعضـــی دردها فقـــط میتوان نگــــاه کرد و بی صـــــدا شکست....!

      __________________________________

ببینمت. . .

گونه هایت خیس اســـت . . .

باز با این رفیق نابابت . . نامش چه بود؟ هان! باران. . .

باز با ;باران ; قدم زدی ؟

هزار بار گفتم باران رفیق خوبی نیست برای تنهایی ها . . .

همدم خوبی نیست برای درد ها . . .

فقط دلتنگی هایت را خیس و خیس و خیس تر میکنــــــد . .


_________________________________

می شود در همین لحظه


از راه برسی و


جوری مرا در آغوش بگیری


که حتی عقربه ها هم


جرات نکنند


از این لحظه عبور کنند؟؟؟


و من به اندازه ی تمام روزهای


کم بودنت


تو را ببویم و


... در این زمان متوقف


سالها در آغوشت زندگی کنم

بی ترس فردا ها...

_____________

هوای دلم


هوای حوصله ام


هوای تنهائی ام...


همه ی هوا ها


بس ناجوانمردانه ابریست...

_____________________

گـاهــﮯ نـدانـسـتـﮧ از یــک نـفـر بـتـﮯ درســت مــیـکـنـﮯ

آنــقـدر بـزرگ کـﮧ از دســت ابـراهـیـم نـیـز کــارـﮯ بـر نـمـﮯ آیـد

________________________________

بی خیال...

تنهایی از دروغ بهتره

______________________

برای بعضـــی دردها نه میتوان گریــــــه کــرد...

نه میتوان فریاد زد

برای بعضـــی دردها فقـــط میتوان نگــــاه کرد و بی صـــــدا شکست....!

_______________________________________________

دوسـتــــتـــ♥ـــ دارمـــ



چــ♥ــوטּ تـنـهـا تـریــטּ فـکــر تـنـهــایــے مـنــے . . .



دوسـتــــتـــ♥ـــ دارمـــ



چــ♥ــوטּ زیـبـاتـریــטּ لـحـظـاتـــ زنــدگــے مـنــے . . .



دوسـتــــتـــ♥ـــ دارمـــ



چــ♥ــوטּ زیـبـاتـریــטּ رویــــاے خـــــوابــــ مـنــے . . .



دوسـتــــتـــ♥ـــ دارمـــ



چــ♥ــوטּ زیـبـاتـریــטּ خــاطــــراتــــ مـنــے . . .



دوسـتــــتـــ♥ـــ دارمـــ



چــ♥ــوטּ بـه یـکــــ نـگـاه ، عـــشـــقِ مـنــی

_____________________________

__________________________________________

مهم نیست فردا چی میشه..

( مهم اینه که امروز دوست دارم)

مهم نیست فردا کجا میری ..

( مهم اینه که هر جا باشی دوست دارم)

 مهم نیست تا ابد باهم باشیم..

( مهم اینه که تا ابد دوست دارم)

مهم نیست قسمت چیه..

( مهم اینه فسمت شد دوست داشته باشم)
_______________________________

_____________________________

4

______________________________________________

اگر بدانم چیزی مزه فوق العاده ای دارد و

سهم من از آن بیش از یک میلی گرم نخواهد بود

ترجیح میدهم اصلا مزه اش را نچشم!!!!!!!!!!!!!!

                                                                             

چه عدالت جالبی...!!!!!!!!!!


من از دل مینویسم او با چشم میخواند............!


تازه اگر بخواند..............

_______________________________



وقتی پیام عاشقانه ات بهم میرسه خیلی خوشحال میشم


اما این خوشحالی زیاد طول نمیکشه


چون فکر این که کی اینو برات فرستاده دیوونم میکنه...

_________________________________________

دیگر صاف راه نمیروم


مهم نیست دیگران بگویند سالم نیستی ...


مهم این است که تو میدانی غم ندیدنت کمرم را خم کرده است...

___________________________________________



اگه کسی دوستت داره


علتش محبت نیست...


لیاقت خودته که دوست داشتنی هستی.

_____________________________________

علت ساختن سرسره اینه که از بچگی به


آدم یاد بدن که بالا رفتن چقدر سخته 


وپایین اومدن چقدر آسون ...

_____________________________

به هیچ کس در این دنیا وابسته نباش


حتی سایه ات هنگام تاریکی تو را ترک


میکند...

_________________________________________

گاهی دلم از هرچه آدماست میگیرد...


گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد


نه به شکل "دوستت دارم " و یا "بی تو

میمیرم"...ساده...


شاید مثل "دلتنگ نباش " امیدت به خدا ...


فردا روز دیگری است.

_________________________________

ای کاش میشد یه گوشه نوشت 

              امشب خیلی خسته ام

                          فردا بیدارم نکن....

____________________________________________

میگویند دنیا بی وفاست قدرش را بدان

من...

 دنیای بی وفاتری هم داشته ام...

______________________________________

من دختر ایرانیم
بدان حوای کسی نمی شوم که به هوای دیگری برود
تنهایی ام را با کسی تقسیم نمی کنم که روزی تنهایم بگذارد.
روح خداست که در من دمیده
ارزان نمی فروشمش.
دستانم بالین کودک فردایم خواهد شد
بی حرمتش نمی کنم
به کسی نمی سپارمش...

__________________________

برای چشم های هیز و حقیرِ کسانی می نویسم؛
که زن فقط تن نیست
تو از زن بودن چه میدانی؟
آن مغز کوچکت از واژه ی زن چه چیزی درک می کند؟
زن را در چه می بینی؟!
کاش به جای این که اسم مرد را یدک بکشی
کمی مرد بودی.

____________________________________

خدايا همه از تو ميخواهند"بدهي"

اما من از تو ميخواهم "بگيري"

خستگي،بيماري،دلتنگي و غصه ها را،

از لحظه لحظه روزگار عزيزم

___________________________

کوچک باش و عاشق ...

که عشق می داند ...!


آیین بزرگ کردنت را ...

___________________________

لحظه هایــم مـــال تـــو ..

بـه قیمت صـفر "تـــومن"

هـمیــن که

"تـــو" کنـــار "مـن" باشیــــــ

ثروتــمـندتـــــرین انسانـــم ..

_______________________

من آنچه را احساس باید کرد
یا از نگاه دوست باید خواند
هرگز نمی پرسم
هرگز نمی پرسم که
آیا دوستم داری ؟
قلب من و چشم تو می گوید به من
آری



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از این سایت خوشت اومد؟
    ؟
    چند سالته؟
    دوست دارید بیشتر در مورد چه فیلم ها و هنرمندانی مطلب بگذاریم؟
    چگونه وارد این سایت شدید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2151
  • کل نظرات : 55
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 4927
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 248
  • بازدید امروز : 775
  • باردید دیروز : 551
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 3,208
  • بازدید ماه : 14,112
  • بازدید سال : 124,004
  • بازدید کلی : 3,717,190